فرنگی‌کاران وزن 75 و 98 کیلوگرم ایران با پیروزی مقابل حریفان خود به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه یافتند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2015 که در لاس‌وگاس آمریکا در جریان است، سعید عبدولی در مرحله یک‌چهارم نهایی موفق شد زورابی داتون‌آشویلی نفر پنجم جهان و نایب قهرمان سال 2013 اروپا از گرجستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و به جمع چهار کشتی‌گیر نهایی این وزن راه یابد.

عبدولی با کسب این نتیجه، سهمیه المپیک 2016 ریو را نیز به دست آورد.

قاسم رضایی نماینده وزن 98 کیلوگرم ایران نیز در مرحله یک‌چهارم نهایی با پیروزی 4 بر صفر مقابل چنک ایلدیم دارنده مدال برنز جهان از ترکیه، راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

او در ثانیه‌های ابتدایی این دیدار به شدت دچار پارگی ابرو شد و با سر بانداژشده به مبارزه خود ادامه داد. کشتی‌گیر ترک نیز در طول مبارزه به ابروی آسیب‌دیده رضایی ضربه وارد کرد اما داوران اعتنایی به این موضوع نکردند.

به گزارش ایسنا، عبدولی پیش از این با نتایج مشابه 8 بر صفر حریفان خود از ازبکستان و آلمان را از پیش رو برداشته بود.

قاسم رضایی نیز با پیروزی مقابل حریفان خود از روسیه و کوبا توانسته بود به مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات راه یابد.

اما مهدی زیدوند نماینده وزن 66 کیلوگرم ایران در دور نخست مغلوب حریف خود از اسلواکی شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    ضمن عرض خداقوت به همه زحمتکشان عرصه رسانه خواهشا عزیز گزارش نویس ورزشی درزمینه والیبال وکشتی رو وادار کنید گزارش تنظیم شده روقبل ازقراردادن درسایت مرور کنند.وقتی نتیجه مثلا21 تیم روتوگزارش اوردهبعد دردوسطر بعدی ازامتیاز16 تیم حرف میزنه. یامیگه عبدولی به نیمه نهایی رسیدیعنی تو4 نفر بعد میگه باباخت مقابل حریف پنجم شد!!!!!؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس